Випадки припинення електронного документообігу між платником та податковою

В яких випадках електронний документообіг між платником і податковою службою припиняється: ДПС

Електронний документообіг між платником податків і контролюючим органом припиняється у випадках

  • Отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення терміну дії (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків
  • Отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків
  • Отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи
  • Наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи
  • Наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю.

У день припинення дії Договору контролюючий орган повідомляє автору про припинення дії Договору (із зазначенням причини) шляхом направлення автоматично сформованого повідомлення в Електронний кабінет або на електронну адресу

Також читайте