Делегування повноважень

Директор у відпустці або на лікарняному

Керівникові доводиться делегувати свої повноваження. Якщо відсутність директора короткострокова, це необов’язково.

Перед від’їздом у відпустку або відходом на лікарняний, директор повинен призначити співробітника, який замінить його, про що видається відповідний наказ. Цей документ передбачає, що особа, яка заміщує, має право тимчасово керувати підприємством.

На час відсутності керівника, вона має право — підписувати документи, в тому числі і бухгалтерські і податкові звіти, укладати трудові договори з новими співробітниками, представляти організацію в податкових органах і т. д.

У дрібних організаціях і у підприємців немає штатного заступника. Тоді повноваження можуть бути передані одному з керівників відділу на умовах суміщення посад. Перед оформленням наказу необхідно підписати угоду, яка буде доповненням до трудового договору. В ньому вказуються терміни і розмір надбавки за тимчасове виконання обов’язків виконавчого директора. Окремим пунктом в наказі варто вказати, чи має заступник право підписувати бухгалтерські та фінансові документи.